Колко е лош лошият сайт?
Има хора, които смятат, че имат уеб сайт и той им “върши работа“. Но каква точно работа върши един лош сайт?
Да приемем, че целта на уеб сайта е да запознае света с вашия бизнес или друга дейност. Знаем, че началния контакт и първото впечатление са много важни. Какво първо впечатление прави един лош уеб сайт и можете ли да си позволите да отблъснете вашите потенциални клиенти и партньори с лош уеб сайт? Но за да не ви оставим с впечатлението, че само ще задаваме въпроси, нека започнем да даваме и отговори.
Отношението ви към вашия уеб сайт, отразява отношението ви към собствения ви бизнес. За да ви илюстрирам по-образно какво имам предвид – представете си, че бизнес партньор ви подаде, вместо визитна картичка, оръфано листче с написан на ръка телефонен номер. Изобщо не бих си направила труда да запазя този контакт. Същото впечатление създава лошият и занемарен сайт. Уеб сайтът е лицето на вашия бизнес, погрижете се да изглежда добре. Не забравяйте да поддържате сайта си актуален, ако имате секция новини, не можете да си позволите последните ви новини да са от повече от 2 седмици – липсата на новини означава, че бизнесът ви е замрял…
Лошият ви сайт казва: “Ние сме професионалисти, но не се доверяваме на професионалисти за дизайна на нашия уеб сайт.” За да убедите клиентите си, че могат да ви се доверят, вашият сайт трябва да ви представя като хора, на които можем да се доверим. Трябва да изглеждате като хора, които знаят как да свършат работата, които ще се отнесат професионално…, а не като хора, които са поверили сайта си на 10 годишния племеник на шефа.
Вземете предимство пред конкуренцията – бъдете по-добри. Лошият сайт ще се класира на по-задни позиции при търсене чрез Google или друга търсеща машина. Това намалява шансовете ви да бъдете открити, а това вече ви отдалечава на няколко крачки зад конкуренцията ви. Ако искате да бъдете добри, не можете да си позволите лош сайт. (виж статията “Как да популяризирате сайта си“)
Последно, но не и по важност, замислете се вашият сайт постига ли поставените цели. Не сте си поставяли цели?!?! А защо изобщо имате сайт, ако този сайт няма цел? Сайт без цел автоматично се превръща в един лош сайт. За да презентирате добре бизнеса си в интернет, трябва да имате стратегия и набелязани цели. Ако не сте сигурни как става това – консултирайте се с нас. Но не правете грешката да създавате сайт, просто защото искате да имате такъв. Най-добри резултати ще получите, ако сайтът ви е част от общата стратегия за развитие на бизнеса ви. Един лош сайт винаги ще ви дърпа назад и ще виси като воденичен камък на шията ви.
[wp:svejo-net]